Mobil Delvac XHP ESP 10W40

Mobil Delvac XHP ESP 10W40

Mobil Delvac XHP ESP 10W40 jest to bardzo wysokiej jakości olej syntetyczny do silników Diesla. Został zaprojektowany, aby zapewnić smarowanie nowoczesnych, wysokowydajnych i niskoemisyjnych silników pracujących w trudnych warunkach. Zastosowane w tym oleju silnikowym wysokiej jakości oleje bazowe zapewniają doskonałą płynność w niskich temperaturach, utrzymanie lepkości w temperaturach wysokich oraz kontrolę lotności. Nowy, zaawansowany pakiet dodatków dobrano tak, aby przedłużyć trwałość silników i utrzymać sprawność systemów redukcji emisji spalin, w tym filtra cząstek stałych (DPF). Specyfikacje i dopuszczenia wskazują na przeznaczenie Mobil Delvac XHP ESP 10W40 do stosowania także we flotach o mieszanym parku silników.

Mobil Delvac XHP ESP 10W40 – właściwości i zalety

Silniki wysokiej mocy o niskiej emisji spalin wymagają dużo więcej od olejów silnikowych. Nowe konstrukcje silnika oraz stosowanie chłodnic pośrednich i turbosprężarek zwiększają obciążenia termiczne olejów. Zarówno technologie silników niskoemisyjnych, np. podwyższenie ciśnienia wtrysku paliwa, opóźnienie rozrządu, jaki i urządzenia oczyszczania spalin, wymagają wysokiej jakości olejów. Muszą posiadać lepszą odporności na utlenianie, oczyszczanie się z sadzy, mniejszą lotności i kompatybilność z urządzeniami do oczyszczania spalin. Jego zaawansowana technologia zapewnia wyjątkowe osiągi silnika, rzadkie wymiany i ochronę układów wydechowych, także wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF).

Mobil Delvac XHP ESP 10W40 – zastosowania
  • Silniki wysokoprężne do pracy w trudnych warunkach, w tym w nowoczesnych, niskoemisyjnych pojazdach Euro V/VI, technologie użytkowe, np. filtr cząstek stałych (DPF, Diesel Particulate Filter), selektywna redukcja katalityczna (SCR, Selective Catalytic Reduction), układ ciągle regenerującego się filtra (CRT, Continuously Regenerating Traps), utleniający reaktor katalityczny (DOC, Diesel Oxidation Catalysts) oraz recyrkulacja spalin (EGR, Exhaust Gas Recirculation)
  • Silniki wysokoprężne w pracy w trudnych warunkach, w których stosuje się oleje napędowe o niskiej zawartości siarki i paliwa typu biodiesel.
  • Sprzęt zasilany wolnossącymi silnikami Diesla oraz silnikami Diesla z turbo-doładowaniem
  • Pojazdy drogowe na krótkie i długie dystanse oraz autobusy
  • Pojazdy specjalne wykorzystywane w przemyśle górniczym, budownictwie oraz maszyny rolnicze

Dostępne opakowania: 4L, 20L, 208L

Mobil Delvac XHP ESP 10W40 – specyfikacje i dopuszczenia
Produkt posiada następujące aprobaty:
DQC IV-18 LA
RENAULT TRUCKS RLD-3
VOLVO VDS-4
VOLVO VDS-3
Mack EO-O Premium Plus
MACK EOS-4.5
MAN M 3775
MB-Approval 228.51
RENAULT TRUCKS RLD-2
VOLVO VDS-4.5
Produkt ten jest rekomendowany do stosowania w aplikacjach wymagających:
MAN M 3575
MAN M 3271-1 
IVECO 18-1804 TLS E9
MAN M 3477 
Scania Low Ash 
Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji:
API CJ-4
API CI-4
Caterpillar ECF-3
Cummins CES 20081
DAF Extended Drain
ISUZU DEO (samochody z DPD )
JASO DH-2
API CI-4 PLUS
ACEA E4
ACEA E6
ACEA E7
ACEA E9
API CH-4
API CK-4
Cummins CES 20086