Mobil Delvac XHP ESP 10W40

Mobil Delvac XHP ESP 10W40

Mobil Delvac XHP ESP 10W40 jest to bardzo wysokiej jakości olej syntetyczny do silników Diesla. Został zaprojektowany, aby zapewnić smarowanie nowoczesnych, wysokowydajnych i niskoemisyjnych silników pracujących w trudnych warunkach. Zastosowane w tym oleju silnikowym wysokiej jakości oleje bazowe zapewniają doskonałą płynność w niskich temperaturach, utrzymanie lepkości w temperaturach wysokich oraz kontrolę lotności. Nowy, zaawansowany pakiet dodatków dobrano tak, aby przedłużyć trwałość silników i utrzymać sprawność systemów redukcji emisji spalin, w tym filtra cząstek stałych (DPF). Specyfikacje i dopuszczenia wskazują na przeznaczenie Mobil Delvac XHP ESP 10W40 do stosowania także we flotach o mieszanym parku silników.

Mobil Delvac XHP ESP 10W40 – właściwości i zalety

Silniki wysokiej mocy o niskiej emisji spalin wymagają dużo więcej od olejów silnikowych. Nowe konstrukcje silnika oraz stosowanie chłodnic pośrednich i turbosprężarek zwiększają obciążenia termiczne olejów. Zarówno technologie silników niskoemisyjnych, np. podwyższenie ciśnienia wtrysku paliwa, opóźnienie rozrządu, jaki i urządzenia oczyszczania spalin, wymagają wysokiej jakości olejów. Muszą posiadać lepszą odporności na utlenianie, oczyszczanie się z sadzy, mniejszą lotności i kompatybilność z urządzeniami do oczyszczania spalin. Jego zaawansowana technologia zapewnia wyjątkowe osiągi silnika, rzadkie wymiany i ochronę układów wydechowych, także wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF).

Mobil Delvac XHP ESP 10W40 – zastosowania
  • Silniki wysokoprężne do pracy w trudnych warunkach, w tym w nowoczesnych, niskoemisyjnych pojazdach Euro V/VI, technologie użytkowe, np. filtr cząstek stałych (DPF, Diesel Particulate Filter), selektywna redukcja katalityczna (SCR, Selective Catalytic Reduction), układ ciągle regenerującego się filtra (CRT, Continuously Regenerating Traps), utleniający reaktor katalityczny (DOC, Diesel Oxidation Catalysts) oraz recyrkulacja spalin (EGR, Exhaust Gas Recirculation)
  • Silniki wysokoprężne w pracy w trudnych warunkach, w których stosuje się oleje napędowe o niskiej zawartości siarki i paliwa typu biodiesel.
  • Sprzęt zasilany wolnossącymi silnikami Diesla oraz silnikami Diesla z turbo-doładowaniem
  • Pojazdy drogowe na krótkie i długie dystanse oraz autobusy
  • Pojazdy specjalne wykorzystywane w przemyśle górniczym, budownictwie oraz maszyny rolnicze

Dostępne opakowania: 4L, 20L, 208L

Mobil Delvac XHP ESP 10W40 – specyfikacje i dopuszczenia

Produkt posiada następujące aprobaty:

MAN M 3775/ 3575/ 3477/ 3271-1/

MTU Oil Category 3.1

RENAULT TRUCKS RLD-3/ RLD-2

VOLVO VDS-4.5/ VDS-4/ VDS-3

Mack EO-O Premium Plus/ EOS-4.5

MB-Approval 228.51

DQC IV-18 LA

Produkt ten jest rekomendowany do stosowania w aplikacjach wymagających:

MAN M 3575

IVECO 18-1804 TLS E9

Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji:

API CJ-4/ CI-4/ CI-4 Plus/ CK-4/ CH-4

Caterpillar ECF-3

Cummins CES 20086/ CES 20081

DAF Extended Drain

ISUZU DEO (samochody z DPD )

JASO DH-2

ACEA E9/ E7/ E6/ E4

Scania Low Ash