Mobil ATF Multi-Vehicle

Mobil ATF Multi-Vehicle

Mobil ATF Multi-Vehicle to w pełni syntetyczny olej jakości premium o formulacji składającej się z wyselekcjonowanych, syntetycznych olejów bazowych o wysokiej jakości. W połączeniu z zaawansowanym systemem dodatków uszlachetniających został tak zaprojektowany, aby sprostać potrzebom wymian serwisowych płynów w najszerszym zakresie. Spełnia wymagania dotyczące automatycznych stopniowych skrzyń biegów w pojazdach europejskich, amerykańskich i azjatyckich konstruktorów samochodów.

Jego wszechstronność zastosowania jest zaletą dla warsztatów, które chcą zapewnić swoim klientom optymalną obsługę, przy jednoczesnym uproszczeniu swoich operacji i gospodarki produktowej.

Mobil ATF Multi-Vehicle – właściwości i zalety

Podukt ten zapewnia stałą, płynną zmianę biegów w każdych warunkach pogodowych i ochronę elementów przekładni, co przyczynia się do wydłużenia jej trwałości eksploatacyjnej i zapewnienia komfortu jazdy.

• W pełni syntetyczny płyn dopuszczony i licencjonowany przez GM.

• Doskonała ochrona przekładni i łożysk przed zużyciem, rdzą i korozją przyczynia się do przedłużenia trwałości eksploatacyjnej przekładni.

• Stabilne i zoptymalizowane właściwości cierne zapewniają cichą i płynną zmianę biegów przez cały okres eksploatacji pojazdu.

• Doskonała płynność w niskich temperaturach rozruchu i wysokich temperaturach pracy zapewnia sprawność pojazdu w każdych warunkach pogodowych.

• Niezrównana odporność na utlenianie i tworzenie się szlamu i osadów przyczynia się do długiej trwałości eksploatacyjnej płynu.

• Ograniczone straty płynu na wycieki dzięki skutecznym właściwościom przeciwpiennym i kompatybilności z materiałami uszczelniającymi.

Mobil ATF Multi-Vehicle – zastosowania

ExxonMobil stosuje Mobil ATF Multi-Vehicle do napełniania serwisowego w szerokiej gamie automatycznych stopniowych skrzyń od 6 do 8-biegowych. Dotyczy to skrzyń biegów w pojazdach Acura, Audi, BMW, Chrysler, Citroën, Fiat, Ford, GM, Honda, Hyundai, Jaguar, Jeep, KIA, Land Rover, Mazda, Mini Cooper, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault , Saab, Subaru, Suzuki, Toyota, Volvo, Volkswagen…

Mobil ATF Multi-Vehicle zapewnia ochronę gwarancyjną dla pojazdów GM wymagających DEXRON®-VI, ponieważ w pełni spełnia lub przewyższa surowe wymagania GM DEXRON®-VI dla nowoczesnych przekładni. Nadaje się również do zastosowań wymagających poziomu wydajności DEXRON®-III lub DEXRON®-II.

Mobil ATF Multi-Vehicle – poziom jakości

Producent OEM Marka pojazdu
Produkt ten jest polecany przez ExxonMobil do stosowania tam, gdzie obowiązują następujące wymagania:
AcuraAcura ATF-Z1
Aisin WarnerAisin Warner JWS 3309 (T-IV) & JWS 3324 (WS), AW-1
American Motors Company / MoparAmerican Motors ATF+3 (MS7176-E)
AudiAudi 5 HP LT71141 (ZF 5 HP 18FL/19FL/24A)
 Audi G 052-025-A2
 Audi G 053-025-A2
 Audi G 052-162-A1 A2 (ZF Lifeguard fluid 5, ZF No. S671 090 170)
 Audi G 055-025 A2 (JWS 3309)
BMWBMW JWS 3309 (T-IV)
 BMW LT71141(ZF 5 HP 18FL/19FL/24A)
 BMW ZF 5HP18FL, 5HP24, 5HP30
 BMW 7045E
 BMW LA2634
 BMW ETL-8072B
 BMW MINI
CHRYSLER, Dodge, Jeep, RAM, CherokeeMS 7176E
 Chrysler ATF+, ATF+2, ATF+3
 Chrysler/Dodge MOPAR AS 68 RC (T-IV), JWS 3309
 Chrysler/Dodge/Jeep 05127382AA
 Chrysler/Dodge/Jeep 68043742AA
 NAG 1
FiatFIAT T-IV type, JWS 3309 (excluding CVT applications)
FordFord MERCON®
 Ford FNR5
 Ford ESP-M2C138-CJ
 Ford ESP-M2C166-H
 Ford WSS M2C922-A1
 Ford WSS M2C924-A
 Ford XL-12
 Ford XT-2-QDX (M)
 Ford XT-2-QSM (Syn)
SaturnGM9986195 (Aisin AW, JWS 3309)
GMGM Type A Suffix A
 GM DEXRON®-II
 GM DEXRON®-IID
 GM DEXRON®-IIE
 GM DEXRON®-IIIG
 GM DEXRON®-IIIH
 GM DEXRON®-VI
HondaHonda ATF-Z1 (except in CVTs)
 Honda DW-1
Hyundai/KiaHyundai/Kia SP-IV (00232-1904/04500-00115)
 Hyundai/Kia SP-IV M (SP4-M)
 Hyundai/Kia SP-IV-RR
 Hyundai/Kia SP-III
 Hyundai/Kia Dex-II/ SP-II
 Hyundai/Kia JWS 3314
 Hyundai/Kia NWS 9638
 Hyundai/Kia 040000C90SG
 KIA ATF Red 1
IsuzuISUZU BESCO ATF-II
 ISUZU BESCO ATF-III
 ISUZU BESCO ATF SP
 ISUZU SCS Fluid
 ISUZU 08200-9001
JaguarJaguar ATF LT71141, ZF 5HP24
 Jaguar ATF 3403 M115, ATF 3403-M115
 Jaguar JLM20238/ 20292
 Jaguar K17
JASOJASO M315 1A
 JASO M315 1A-LV
 JASO M315 2A
JEEPJEEP ATF+3
LexusLexus JWS 3309
MazdaMazda ATF D-II
 Mazda ATF M-III / V
 Mazda ATF FZ/F-1
 Mazda ATF S-1/N-1
 MAZDA ATF 3317
MINI COOPERMINI COOPER T-IV
MitsubishiMitsubishi Diaqueen SP-II/III
 Mitsubishi Diaqueen SK
 Mitsubishi Diaqueen AW
 Mitsubishi Diaqueen J2/3
NissanNissan Matic Fluid C
 Nissan Matic Fluid D
 Nissan Matic Fluid J
 Nissan Matic Fluid K
 Nissan Matic Fluid S
Peugeot / CitroënPeugeot ZF 4HP20
 Peugeot/Citroen Z 000169756
 Peugeot/Citroen (PSA) AL4
PorschePorsche T-IV (JWS 3309)
 Porsche ZF 5HP19FL, ZF 5HP20, LT71141
 Porsche ATF 3403-M115
 Porsche 000 043 205 09
 Porsche 999 917 547 00 (A2)
 Porsche 000 043 205 28
 Porsche Z 000169756
RenaultRenault Matic D2
 Renault Samsung SATF-D
SaabSaab T-IV (JWS 3309)
SubaruSubaru K0140Y0700
 Subaru ATF 5AT
 Subaru Dexron®-II
 Subaru ATF, ATF HP
SuzukiSuzuki ATF AW-1
 Suzuki AT OIL 5D06
 Suzuki ATF 2326
 Suzuki ATF 2384K
 Suzuki JWS 3309
 Suzuki ATF 3314
 Suzuki ATF 3317
ToyotaToyota ATF D-II
 Toyota ATF D-III
 Toyota ATF T-III
 Toyota ATF T-IV (JWS 3309)
 Toyota ATF WS
VolvoVolvo PN 1161521/ 1161621
 Volvo PN 1161540/ 1161640
 Volvo PN 31256774/ 31256675
 Volvo 97340
 Volvo 97325
 Volvo 97335
VWVW G 052-162-A1/A2 / ZF Lifeguard fluid 5
 VW G 055-025-A2 (JWS 3309)
 VW 5 HP (ZF 5 HP 30/18FL, 30/19FL, 24A)
ZFZF 3 & 4 speed transmissions
 ZF TE-ML 05L
 ZF TE-ML 21L
AllisonAllison C-3 & C-4
R. Bosch ASTE-ML 09
CATCAT TO-2
VickersM2950-S, I-286-S

Uwagi:

• Ważne jest, aby pamiętać, że odpowiedni producenci pojazdów lub przekładni nie ocenili tego produktu ani nie dopuścili go do tych zastosowań, z wyjątkiem przypadków podanych w rozdziale: Specyfikacje i dopuszczenia.

• Mobil ATF Multi-Vehicle nie powinien być używany w automatycznych skrzyniach biegów typu DCT.

• Dobra praktyka utrzymania pojazdów nakazuje sprawdzanie automatycznych skrzyń biegów pod względem prawidłowego poziomu płynów w regularnych odstępach czasu oraz spuszczanie i wymianę płynu w odstępach czasu zalecanych przez producenta. Niektórzy producenci zalecają częstsze wymiany płynu przekładniowego przy jeździe w trudnych warunkach, takich jakie występują przy dużym natężeniu ruchu, podczas upałów lub przy ciągnięciu przyczepy.

Dostępne opakowania: 1L, 4L, 20L, 208L

Mobil ATF Multi-Vehicle – specyfikacje i dopuszczenia
Produkt posiada następujące aprobaty:
GM DEXRON VI
Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji:
JASO 1-A-LV-15
R. Bosch AS TE-ML 09