Mobil Delvac Modern 15W40 Full Protection

Mobil Delvac Modern 15W40 Full Protection to wysokowydajny, syntetyczny olej do silników wysokoprężnych, który przyczynia się do wydłużenia jego żywotności w nawet najbardziej wymagających warunkach w jeździe drogowej i terenowej. Olej ten zapewnia wyjątkowe osiągi nowoczesnych wysokowydajnych silników o niskiej emisji spalin. Dotyczy to m.in. silników wyposażonych w systemy recyrkulacji spalin (EGR) i systemy obróbki spalin z filtrami cząstek stałych (DPF) i katalizatorami utleniającymi do silników Diesla (DOCs). Produkt ten jest w pełni kompatybilny ze starszymi typami silników i zapewnia im taką samą, niezrównaną wydajność. Spełnia lub przewyższa wymagania API CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS i CH-4 oraz wymagania kluczowych producentów sprzętu (OEM).

Mobil Delvac Modern 15W40 Full Protection jest wynikiem kompleksowych prac badawczo-rozwojowych podjętych wspólnie z czołowymi producentami sprzętu OEM. ExxonMobil zaleca go do użycia w różnorodnych zastosowaniach o dużym obciążeniu i w trudnych warunkach pracy m.in. w samochodach ciężarowych, maszynach roboczych w przemyśle wydobywczym, budownictwie, kamieniołomach i w rolnictwie. Olej ten zapewnia wyjątkową ochronę przeciwzużyciową w większości wymagających silników różnych producentów w tym m.in. Caterpillar, Cummins, Detroit, Deutz, Mack, Mercedes Benz, Renault, MAN, Navistar, Volvo oraz w innych. Produkt ten spełnia lub przewyższa wymagania specyfikacji API SN / SM / SL dla silników benzynowych i flot mieszanych. Olej ten jest kompatybilny z biodieslem.

Mobil Delvac Modern 15W40 Full Protection – właściwości i zalety

Jest to olej syntetyczny o formulacji zawierającej mieszany pakiet detergentów, aby zapewnić niezrównane osiągi zarówno nowych, jak i starszych silników. Ponadto zaawansowana technologia tego oleju zapewnia doskonałą kontrolę gęstnienia oleju spowodowanego osadzaniem się sadzy oraz odznacza się wysokim stopniem zachowania TBN, co pomaga wydłużyć okres między wymianami oleju. Zapewnia on również wyjątkową odporność na zużycie oleju, utlenianie, korozję i zużycie ścierne, a także powstawanie osadów wysokotemperaturowych.

Mobil Delvac Modern 15W40 Full Protection – zastosowanie

Rekomendowany przez ExxonMobil do następujących zastosowań:

  • Wysokoobciążone silniki Diesla, w tym nowoczesne, niskoemisyjne silniki Euro V/VI wyposażone w systemy emisji spalin i technologie użytkowe takie jak: filtry cząstek stałych (DPF), selektywną redukcję katalityczną (SCR), układy ciągłej regeneracji (CRT), utleniający reaktor katalityczny (DOC) oraz system recyrkulacji spalin (EGR).
  • Wysokowydajne silniki wysokoprężne, w tym turbodoładowane konstrukcje z systemem EGR oraz silniki wysokoprężne wykorzystujące starsze, wolnossące konwencjonalne konstrukcje.
  • Pojazdy użytkowe oraz maszyny robocze pracujące w budownictwie, górnictwie, kamieniołomach i w rolnictwie.
  • Pojazdy użytkowe pracujące w warunkach wysokich prędkości/wysokich obciążeń oraz pojazdy pracujące na krótkich dystansach.
  • Maszyny robocze pracujące w warunkach niskich prędkości/wysokich obciążeń.
  • Wysokowydajne silniki benzynowe oraz flota mieszana.
  • Urządzenia zasilane silnikami Diesla amerykańskich i europejskich producentów sprzętu OEM.
  • Dostępne opakowania: 20L, 60L, 208L
Mobil Delvac Modern 15W40 Full Protection – specyfikacje i dopuszczenia
Produkt posiada następujące aprobaty:
Detroit Fluids Specification 93K222
Detroit Fluids Specification 93K218
DQC II-18 LA
Mack EO-N Premium Plus 03
Mack EO-O Premium Plus
MACK EOS-4.5
MB-Approval 228.31
VOLVO VDS-3
VOLVO VDS-4
VOLVO VDS-4.5
RENAULT TRUCKS RLD-3
Produkt ten jest rekomendowany do stosowania tam, gdzie wymaga się:
API CF
API CF-2
API CF-4
API CG-4
MAN M 3275-1
MAN M 3575
Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji:
API CH-4
API CI-4
API CI-4 PLUS
API CJ-4
API CK-4
API SL
API SM
API SN
API SP
JASO DH-2
ACEA E7
ACEA E9
Caterpillar ECF-3
Cummins CES 20081
Cummins CES 20086
ISUZU DEO (pojazdy z DPD )
Olej do małej ręcznej skrzyni biegów ISUZU (z wyjątkiem MUA i MUX) i olej do skrzyni rozdzielczej