Mobil DCTF Multi-Vehicle

Mobil DCTF Multi-Vehicle

Mobil DCTF Multi-Vehicle to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny środek smarny stworzony z wyselekcjonowanych, wysokiej jakości syntetycznych olejów bazowych. Zostały one połączone z zaawansowanym pakietem dodatków uszlachetniających zaprojektowanych w celu zaspokojenia potrzeb serwisowych najszerszej gamy mokrych dwusprzęgłowych skrzyń biegów. Skrzynie takie znajdują się w pojazdach z Europy, Ameryki Północnej i azjatyckich producentów samochodów.

Jego wszechstronność zastosowania jest plusem dla warsztatów, które chcą zapewnić swoim klientom optymalną obsługę przy jednoczesnym uproszczeniu operacji i zarządzania produktem.

Mobil DCTF Multi-Vehicle – cechy i zalety

Produkt ten zapewnia stałą, płynną zmianę biegów w każdych warunkach pogodowych oraz ochronę smarowania elementów przekładni, aby wydłużyć jej żywotność i zapewnić komfort jazdy.

Zalety oferowane przez Mobil DCTF Multi-Vehicle:

• Możliwość zastosowania w mokrym DCT

• Wyjątkowa stabilność oksydacyjna i odporność chemiczna — utrzymuje długotrwałą jakość płynu i pomaga wydłużyć żywotność przekładni

• Doskonałe właściwości smarne zapewniające trwałość tarcia sprzęgła, płynną zmianę biegów i doskonałą ochronę przed zużyciem

• Doskonała stabilność lepkości pomagająca zapewnić odpowiednie smarowanie i utrzymanie doskonałych właściwości lepkościowych w niskich temperaturach rozruchu i wysokich temperaturach roboczych

• Niezawodna ochrona przed rdzą i korozją

• Doskonałe działanie uszczelnień chroniące przed wyciekami płynów i awariami podzespołów spowodowanymi niedoborem oleju

Mobil DCTF Multi-Vehicle – zastosowanie

ExxonMobil stosuje Mobil DCTF Multi-Vehicle do zdo napełniania serwisowego w szerokiej gamie pojazdów wyposażonych w mokre dwusprzęgłowe skrzynie biegów. Obejmuje to typy skrzyń biegów Audi, BMW, Bugatti, Chrysler, Ford, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Citroen, Renault, Seat, Skoda, Volvo, Volkswagen.

Mobil DCTF Multi-Vehicle nie jest zalecany do stosowania w przekładniach stopniowych AT lub CVT.

Na podstawie wewnętrznych testów firma ExxonMobil obsługuje następujące zastosowania produktu:

Producent OEM Marka pojazduProdukt ten jest polecany przez ExxonMobil do stosowania tam, gdzie obowiązują następujące wymagania:
BMWDCTF-1 fluid
BMW Drivelogic 7-speed (Getrag) transmission
BMW DCTF-1+
BMW 6-speed DCT transmission
BMW MTF LT-5
BugattiBugatti Veyron vehicle
CHRYSLERGA fluid
Chrysler 68044345 EA
Chrysler Powershift 6-speed (Getrag) transmission
FerrariFerrari 7-speed (Getrag)/TE DCT-3
FORDFord WSS-M2C936A fluid (part # 1490763/1490761)
Ford Powershift 6-speed (GFT) transmission
MITSUBISHIMZ320065 DiaQueen SSTF-1 fluid
Mitsubishi TC-SST 6-speed (GFT) transmission
NISSANNissan Powershift 6-speed (GFT)
PEUGEOT/CITROEN9734.S2 fluid
Peugeot/Citroen DCS 6-speed (GFT) transmission
RENAULTRenault EDC 6-speed (Getrag) transmission
Renault EDC-7 transmission
VOLVOVolvo Powershift 6-speed (GFT) fluid (part# 1161838/1161839)
VW (Audi, Seat, Skoda)VW (Audi, Seat, Skoda) 6-speed transmission
S-Tronic 7G 052 529 A2 or A6 fluid
DQ501 transmission
G 052 182 A2 or A6 fluid
DQ250 & DQ500 transmissions
ZF/PorscheZF/Porsche Oil #999.917.080.00

Uwagi:

• Należy zauważyć, że poszczególni producenci pojazdów nie ocenili ani nie zatwierdzili produktu w tych zastosowaniach

• Mobil DCTF Multi-Vehicle nie powinien być stosowany w automatycznych skrzyniach biegów typu CVT, ATF.

• Dobra praktyka konserwacyjna nakazuje regularne sprawdzanie poziomu płynów w automatycznych skrzyniach biegów oraz spuszczanie i wymianę płynu w odstępach czasu zalecanych przez producenta. Niektórzy producenci zalecają częstszą wymianę płynu przekładniowego w trudnych warunkach drogowych, takich jak te, które występują przy dużym natężeniu ruchu, podczas upałów lub podczas ciągnięcia przyczepy.

Dostępne opakowania: 1L, 4L, 20L, 208L