Mobil Delvac Modern 5W30 Fuel Efficient Plus V1 to bardzo wydajny, zaawansowany technologicznie syntetyczny olej do silników Diesla, opracowany w celu zapewnienia wyjątkowej ochrony i możliwości oszczędzania paliwa(1) w nowoczesnych, wysokowydajnych, niskoemisyjnych silnikach używanych w trudnych warunkach drogowych.
Produkt ten jest sformułowany z wysokiej jakości olejów bazowych, które zapewniają doskonałą płynność w niskich temperaturach, zachowanie lepkości w wysokich temperaturach, kontrolę lotności. Oleje bazowe, system dodatków oraz obniżona lepkość filmu (HT/HS) przyczyniają się do zwiększenia potencjalnej oszczędności paliwa. Zaawansowany system dodatków został opracowany przez ekspertów, aby przedłużyć żywotność i utrzymać wydajność systemów redukcji emisji, takich jak filtr cząstek stałych (DPF).
Mobil Delvac Modern 5W30 Fuel Efficient Plus V1 zaprojektowano specjalnie, aby sprostać najnowszym wymaganiom Volvo, Daimler, Detroit, Mack, Renault i Cummins dotyczącym ich najnowszych silników wysokoprężnych.
(1)Potencjał oszczędności paliwa oparty jest na doświadczeniu w porównywaniu 5W30 z 10W40 i 15W40.
Silniki Diesla wysokiej mocy o niskiej emisji wymagają dużo więcej od silnikowych środków smarnych. Ściślejsze konstrukcje silnika oraz stosowanie chłodnic pośrednich i turbosprężarek zwiększają obciążenia mechaniczne i termiczne środków smarnych. Zastosowane w silnikach technologie niskiej emisji, takie jak wyższe ciśnienie wtrysku paliwa, opóźniony rozrząd i urządzenia do oczyszczania spalin, wymagają poprawy parametrów oleju w takich obszarach jak stabilność utleniania, dyspersja sadzy, lotność i kompatybilność z urządzeniami do oczyszczania spalin. Zaawansowana technologia zawarta w oleju Mobil Delvac Modern 5W30 Fuel Efficient Plus v1 zapewnia wyjątkową wydajność i ochronę układów wydechowych wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF).
Rekomendowane przez ExxonMobil do następujących zastosowań:
Ze względu na to, że ten olej nie został zatwierdzony przez konstruktorów silników jako wstecznie kompatybilny, nie może być stosowany w innych silnikach wysokoprężnych Diesla.
Dostępne pojemności: 20, 208L
Produkt posiada następujące aprobaty: |
Daimler Truck DTFR 15C130 |
VOLVO VDS-5 |
RENAULT TRUCKS RLD-5 |
MACK EOS-5 |
Detroit Detroit Fluids Specification 93K223 |
Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji: |
API FA-4 |
Cummins CES 20087 |