Mobilfluid 424

Mobilfluid 424 jest to najwyższej jakości uniwersalny olej do ciągników. Został opracowany, aby spełniać lub przewyższać wymagania dla płynów przekładniowych i hydraulicznych.  Zaawansowana technologia produktu pozwala na pełne wykorzystanie osiągów nowoczesnych ciągników rolniczych i transportowych pracujących w różnych warunkach pogodowych i eksploatacyjnych.  Mobilfluid 424 łączy wybrane oleje bazowe oraz zaawansowany pakiet dodatków uszlachetniających. Zapewnia to odpowiednie właściwości smarne wymagane w warunkach intensywnej eksploatacji układów napędowych w sprzęcie rolniczym oraz transportowym.  Jest on odpowiedni do obniżania zużycia i poziomu drgań w hamulcach mokrych.

Mobilfuid 424 – właściwości i zalety

Najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne zastosowane przy produkcji maszyn do pracy w ciężkich warunkach zaowocowały podniesieniem parametrów eksploatacyjnych takich jak: ładowność, szybkość i niezawodność. Wszystkie te innowacje znacznie podniosły wymagania stawiane układom przeniesienia napędu, od których żąda się przenoszenia coraz wyższych mocy, zwiększonej niezawodności i trwałości. Oleje wykorzystywane w tych układach musi charakteryzować wysoki poziom ochrony przeciwzużyciowej, dobra stabilność termiczna, odpowiednia odporność na utlenianie i ścinanie oraz dobra pompowalność. Wszystkie te cechy w konsekwencji wpływają na wydłużenie żywotności poszczególnych elementów układu napędowego redukując jednocześnie całkowite koszty eksploatacyjne. Mobilfluid 424 pozwala zapewnić wyjątkową sprawność zarówno elementów najnowszych układów napędowych jak i układów hydraulicznych

Mobilfluid 424 – zastosowanie

Zalecany przez ExxonMobil do następujących zastosowań:

  • Wysokoobciążone skrzynie biegów, mechanizmy różnicowe, przekładnie główne, systemy sterowania hydraulicznego, wspomaganie systemów kierowniczych, hamulce mokre, układy PTO przenoszenia napedu i napędy hydrostatyczne
  • Terenowe maszyny robocze stosowane w rolnictwie, budownictwie i górnictwie odkrywkowym
  • Olej na dolewki lub na wymianę
  •  Zastosowania w przekładniach komercyjnych wymagających płynów typu A (Sufiks A), Dexron i typu F. Nie należy stosować w przekładniach automatycznych samochodów osobowych
  • Produkt może by klasyfikowany jako olej silnikowy w klasie lepkości SEA 10W30
  • Zastosowania wymagające środków smarnych klasy API GL-4 lub SAE 80 we wszystkich przekładniach z wyjątkiem przekładni hipoidalnych
  • Niezrównany zamiennik dla olejów silnikowych zalecanych dla układów hydraulicznych i napędowych

Dostępne opakowania: 20L, 60L, 208L, 1000L

Mobilfluid 424
Mobilfluid 424 – specyfikacje i dopuszczenia
Produkt posiada następujące aprobaty:
VOLVO WB-101
ZF TE-ML 03E/ 05F/ 17E
Produkt ten jest rekomendowany do stosowania w aplikacjach wymagających:
Allison C-4
API GL-4
Caterpillar TO-2
CNH MAT 3505/ MAT3525
CNH MAT 3525
DENISON UTTO/THF
FORD ESN-M2C134-D
FORDNH FNHA-2-C-201.00
JICASE MS 1204
JICASE MS 1205
JICASE MS 1206
JICASE MS 1207
JICASE MS 1209
JOHN DEERE JDM J20D
MASSEY FERGUSON CMS M1135
MASSEY FERGUSON CMS M1141
AGCO Powerfluid 821 XL
Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji:
Test w pompie łopatkowej ASTM D6973 (Eaton 35VQ)
KUBOTA UDT
CATERPILLAR Multipurpose Tractor Oil (MTO)
Mobilfluid 424 – właściwości fizykochemiczne i specyfikacje
Właściwości fizykochemiczne
Lepkość Brookfielda w -20°C, mPa.s, ASTM D29834300
Gęstość w 15.6ºC, [kg/l], ASTM D40520,88
Temperatura zapłonu w tyglu otwartym, Cleveland Open Cup, [°C], ASTM D92198
Lepkość kinematyczna w 100°C, [mm2/s], ASTM D4459,3
Lepkość kinematyczna w 40°C, [mm2/s], ASTM D44555
Temperatura płynięcia, [°C], ASTM D97-42
Wskaźnik lepkości, ASTM D2270145