Oleje syntetyczne Mobil 1 zyskały nowy wygląd i zachowały dotychczasową skuteczność ochrony silnika i wydajność. Zmiany zbiegły się w czasie z jubileuszem 50-lecia Mobil 1, przygotowując markę na kolejne pięć dekad sukcesów w branży motoryzacyjnej.
Nowe opakowania pojawią się w warsztatach i na sklepowych półkach w ciągu najbliższych miesięcy. Chociaż oleje Mobil 1 wyglądają teraz inaczej, wciąż zawierają te same formulacje środków smarnych. Formulacje te pomagają zapewnić wyjątkową wydajność i ochronę silnika.
„Przeprojektowaliśmy nasze etykiety, aby ułatwić klientom wybór oleju silnikowego, który najlepiej pasuje do ich pojazdu. Nowa rodzina Mobil 1 posiada nowoczesny i niepowtarzalny wygląd, dzięki czemu wyróżnia się na tle innych produktów. Zmiana etykiet w jubileuszowym roku – pięć dekad od wprowadzenia do sprzedaży pierwszego syntetycznego oleju Mobil 1 – to mocny sygnał dla branży i milionów wiernych klientów, że nasze produkty są gotowe na kolejne 50 lat wspaniałej historii” – mówi Philippe Verschueren, Consumer Brand Marketing Manager, ExxonMobil.
W celu ułatwienia wyboru oleju oraz podkreślenia jego wyjątkowości przednie etykiety Mobil 1 zawierają praktyczne ikony. Informują one na przykład o ważnej aprobacie OEM, zgodności oleju z pojazdami hybrydowymi. Mówią również o bliskiej współpracy Mobil 1 z zespołem Formuły 1, Oracle Red Bull Racing. Poza zmianą brandingu, producent olejów Mobil 1 poświęcił również uwagę kwestii ograniczania wpływu branży motoryzacyjnej na środowisko. Dostępne w Europie srebrne opakowania Mobil 1 o pojemności 1L, 4L i 5L są wykonane w 35% z materiałów pochodzących z recyklingu.
Jeżeli jesteś fanem marki Mobil 1, koniecznie obejrzyj film przygotowany we współpracy z Davidem Coulthardem, byłym kierowcą Formuły 1 i ambasadorem Oracle Red Bull Racing, który prezentuje najważniejsze osiągnięcia Mobil 1 z okresu 50 lat jej historii.