Mobil CVTF Multi-Vehicle to w pełni syntetyczny środek smarny klasy premium. Został on skomponowany z wyselekcjonowanych, wysokiej jakości syntetycznych olejów bazowych i połączony z zaawansowanym pakietem dodatków uszlachetniających. Pozwala to na zaspokojenie potrzeb serwisowych najszerszej gamy mokrych bezstopniowych przekładni w pojazdach europejskich i azjatyckich producentów samochodów.
Produkt ten zapewnia stałą, płynną zmianę biegów w każdych warunkach pogodowych oraz ochronę smarowania elementów przekładni, które wydłużyć jej żywotność i zapewnić komfort jazdy.
• Doskonała ochrona przekładni przed zużyciem, rdzą i korozją pomaga wydłużyć żywotność przekładni.
• Stabilna, zoptymalizowana charakterystyka tarcia i niezrównane utrzymywanie momentu obrotowego zapewniają płynną zmianę biegów bez obaw związanych z hałasem i wibracjami.
• Doskonałe właściwości płynięcia zapewniają natychmiastowe smarowanie i ochronę przy zimnym rozruchu.
• Doskonała odporność na utlenianie i ścinanie oleju przyczynia się do długiej żywotności płynu.
• Ograniczone zużycie oleju w wyniku wycieku dzięki skutecznym właściwościom kontroli pienienia i kompatybilności z materiałami uszczelniającymi.
ExxonMobil stosuje Mobil CVTF Multi-Vehicle do napełniania serwisowego w szerokiej gamie automatycznych bezstopniowych przekładni pasowych lub łańcuchowych. Obejmuje to typy skrzyń biegów Audi, BMW, Jeep, Chrysler, Mini Cooper, Renault, Volvo, VW i Honda, Hyundai, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota.
Na podstawie wewnętrznych testów firma ExxonMobil obsługuje następujące zastosowania produktu:
Producent OEM Marka pojazdu | Produkt ten jest polecany przez ExxonMobil do stosowania tam, gdzie obowiązują następujące wymagania: |
Audi | Audi Multitronic transmission |
BMW Mini Cooper | BMW & Mini Cooper EZL 799 fluid / 83 22 0 136 376 / 83 22 0 429 154 |
Mini Cooper EZL799 fluid / EZL 799A fluid / ZF CVT V1 fluid | |
Chery | Chery CVT transmission |
Daihatsu | Daihatsu AMMIX CVT Fluid DFE |
Daihatsu AMMIX CVT Fluid DC | |
Daihatsu AMMIX CVT Fluid DFC | |
Daihatsu Fluid TC | |
Chrysler, Dodge, Jeep | Dodge/Jeep/Chrysler NS-2 fluid |
Dodge/Chrysler/Jeep/Mopar CVT+4 | |
Fiat | Fiat Tutela Car CVT N.G |
Fujijyuuko | Fujijyuuko i-CVTF FG |
GM/Saturn | GM/Saturn DEX-CVT spec, GM1940713 and 1940714 |
Honda | Honda Multimatic HMMF fluid (without starting clutch) |
Honda HCF2 fluid | |
Honda Z-1 transmission (CVT model, without starting clutch, and car models from 2008 onwards only) | |
Honda CVT transmission (without a starting clutch) | |
Hyundai/Kia | Hyundai/Kia CVT-1 fluid |
Hyundai/Kia SP III transmission (CVT model) | |
Idemitsu | Idemitsu CVTF-EX1 fluid |
Lexus | Lexus Fluid TC, Fluid FE |
Mazda | Mazda JWS 3320T fluid |
MG Rover | MG Rover EM-CVT |
Mitsubishi | Mitsubishi CVTF-J1 fluid (MMC Diaqueen CVT Fluid J1) |
Mitsubishi CVTF-J4 and -J4+ fluid (MMC Diaqueen CVT Fluid J4 and J4+) | |
Mitsubishi (Diaqueen) SP-III fluid (CVT model only) | |
Mitsubishi CVTF ECO J4 fluid | |
Nissan | Nissan NS-1, NS-2, NS-3 fluids |
Nissan N-CVT | |
Punch | Punch CVT (without starting clutch) |
Renault | Renault Elf Matic CVT fluid |
Subaru | Subaru iCVT fluid |
Subaru iCVT FG fluid | |
Subaru ECVT fluid | |
Subaru Lineartronic chain CVT transmission and CVT II Fluid, K0425Y0710 | |
Subaru Lineartronic High Torque (HT) CVT Fluid, CV-30, K0421Y0700 | |
Subaru NS-2 fluid | |
Suzuki | Suzuki CVTF TC fluid |
Suzuki CVTF 3320 fluid | |
Suzuki CVTF 4401 fluid | |
Suzuki NS-2 fluid | |
Suzuki CVT Green 1 & 2 fluids | |
Suzuki CVT Green 1V fluid | |
Toyota | Toyota CVTF TC fluid |
Volvo | Volvo CVT 4959 fluid |
VW/Audi | VW/Audi G 052 516 |
VW/Audi G 052 180 | |
Zotye | Zotye CVTs |
Uwagi:
• Ważne jest, aby pamiętać, że odpowiedni producenci pojazdów lub przekładni nie ocenili tego produktu ani nie dopuścili go do tych zastosowań, z wyjątkiem przypadków podanych w rozdziale: Specyfikacje i dopuszczenia.
• Mobil CVTF Multi-Vehicle nie powinien być używany w automatycznych skrzyniach biegów typu DCT.
• Dobra praktyka utrzymania pojazdów nakazuje sprawdzanie automatycznych skrzyń biegów pod względem prawidłowego poziomu płynów w regularnych odstępach czasu. Rekomenduje także spuszczanie i wymianę płynu w odstępach czasu zalecanych przez producenta. Niektórzy producenci zalecają częstsze wymiany płynu przekładniowego przy jeździe w trudnych warunkach. Należą do nich; duże natężenie ruchu, podczas upałów lub przy ciągnięciu przyczepy.
Dostępne opakowania: 1L, 4L, 20L, 208L