Mobil CVTF Multi-Vehicle

Mobil CVTF Multi-Vehicle to w pełni syntetyczny środek smarny klasy premium. Został on skomponowany z wyselekcjonowanych, wysokiej jakości syntetycznych olejów bazowych i połączony z zaawansowanym pakietem dodatków uszlachetniających. Pozwala to na zaspokojenie potrzeb serwisowych najszerszej gamy mokrych bezstopniowych przekładni w pojazdach europejskich i azjatyckich producentów samochodów.

Mobil CVTF Multi-Vehicle – cechy i zalety

Produkt ten zapewnia stałą, płynną zmianę biegów w każdych warunkach pogodowych oraz ochronę smarowania elementów przekładni, które wydłużyć jej żywotność i zapewnić komfort jazdy.

• Doskonała ochrona przekładni przed zużyciem, rdzą i korozją pomaga wydłużyć żywotność przekładni.

• Stabilna, zoptymalizowana charakterystyka tarcia i niezrównane utrzymywanie momentu obrotowego zapewniają płynną zmianę biegów bez obaw związanych z hałasem i wibracjami.

• Doskonałe właściwości płynięcia zapewniają natychmiastowe smarowanie i ochronę przy zimnym rozruchu.

• Doskonała odporność na utlenianie i ścinanie oleju przyczynia się do długiej żywotności płynu.

• Ograniczone zużycie oleju w wyniku wycieku dzięki skutecznym właściwościom kontroli pienienia i kompatybilności z materiałami uszczelniającymi.

Mobil CVTF Multi-Vehicle – aplikacje

ExxonMobil stosuje Mobil CVTF Multi-Vehicle do napełniania serwisowego w szerokiej gamie automatycznych bezstopniowych przekładni pasowych lub łańcuchowych. Obejmuje to typy skrzyń biegów Audi, BMW, Jeep, Chrysler, Mini Cooper, Renault, Volvo, VW i Honda, Hyundai, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota.

Na podstawie wewnętrznych testów firma ExxonMobil obsługuje następujące zastosowania produktu:

Producent OEM Marka pojazduProdukt ten jest polecany przez ExxonMobil do stosowania tam, gdzie obowiązują następujące wymagania:
AudiAudi Multitronic transmission
BMW Mini CooperBMW & Mini Cooper EZL 799 fluid / 83 22 0 136 376 / 83 22 0 429 154
 Mini Cooper EZL799 fluid / EZL 799A fluid / ZF CVT V1 fluid
CheryChery CVT transmission
DaihatsuDaihatsu AMMIX CVT Fluid DFE
 Daihatsu AMMIX CVT Fluid DC
 Daihatsu AMMIX CVT Fluid DFC
 Daihatsu Fluid TC
Chrysler, Dodge, JeepDodge/Jeep/Chrysler NS-2 fluid
 Dodge/Chrysler/Jeep/Mopar CVT+4
FiatFiat Tutela Car CVT N.G
FujijyuukoFujijyuuko i-CVTF FG
GM/SaturnGM/Saturn DEX-CVT spec, GM1940713 and 1940714
HondaHonda Multimatic HMMF fluid (without starting clutch)
 Honda HCF2 fluid
 Honda Z-1 transmission (CVT model, without starting clutch, and car models from 2008 onwards only)
 Honda CVT transmission (without a starting clutch)
Hyundai/KiaHyundai/Kia CVT-1 fluid
 Hyundai/Kia SP III transmission (CVT model)
IdemitsuIdemitsu CVTF-EX1 fluid
LexusLexus Fluid TC, Fluid FE
MazdaMazda JWS 3320T fluid
MG RoverMG Rover EM-CVT
MitsubishiMitsubishi CVTF-J1 fluid (MMC Diaqueen CVT Fluid J1)
 Mitsubishi CVTF-J4 and -J4+ fluid (MMC Diaqueen CVT Fluid J4 and J4+)
 Mitsubishi (Diaqueen) SP-III fluid (CVT model only)
 Mitsubishi CVTF ECO J4 fluid
NissanNissan NS-1, NS-2, NS-3 fluids
 Nissan N-CVT
PunchPunch CVT (without starting clutch)
RenaultRenault Elf Matic CVT fluid
SubaruSubaru iCVT fluid
 Subaru iCVT FG fluid
 Subaru ECVT fluid
 Subaru Lineartronic chain CVT transmission and CVT II Fluid, K0425Y0710
 Subaru Lineartronic High Torque (HT) CVT Fluid, CV-30, K0421Y0700
 Subaru NS-2 fluid
SuzukiSuzuki CVTF TC fluid
 Suzuki CVTF 3320 fluid
 Suzuki CVTF 4401 fluid
 Suzuki NS-2 fluid
 Suzuki CVT Green 1 & 2 fluids
 Suzuki CVT Green 1V fluid
ToyotaToyota CVTF TC fluid
VolvoVolvo CVT 4959 fluid
VW/AudiVW/Audi G 052 516
 VW/Audi G 052 180
ZotyeZotye CVTs

Uwagi:

• Ważne jest, aby pamiętać, że odpowiedni producenci pojazdów lub przekładni nie ocenili tego produktu ani nie dopuścili go do tych zastosowań, z wyjątkiem przypadków podanych w rozdziale: Specyfikacje i dopuszczenia.

• Mobil CVTF Multi-Vehicle nie powinien być używany w automatycznych skrzyniach biegów typu DCT.

• Dobra praktyka utrzymania pojazdów nakazuje sprawdzanie automatycznych skrzyń biegów pod względem prawidłowego poziomu płynów w regularnych odstępach czasu. Rekomenduje także spuszczanie i wymianę płynu w odstępach czasu zalecanych przez producenta. Niektórzy producenci zalecają częstsze wymiany płynu przekładniowego przy jeździe w trudnych warunkach. Należą do nich; duże natężenie ruchu, podczas upałów lub przy ciągnięciu przyczepy.

Dostępne opakowania: 1L, 4L, 20L, 208L