Mobil ATF Multi-Vehicle to w pełni syntetyczny olej jakości premium o formulacji składającej się z wyselekcjonowanych, syntetycznych olejów bazowych o wysokiej jakości. W połączeniu z zaawansowanym systemem dodatków uszlachetniających został tak zaprojektowany, aby sprostać potrzebom wymian serwisowych płynów w najszerszym zakresie. Spełnia wymagania dotyczące automatycznych stopniowych skrzyń biegów w pojazdach europejskich, amerykańskich i azjatyckich konstruktorów samochodów.
Jego wszechstronność zastosowania jest zaletą dla warsztatów, które chcą zapewnić swoim klientom optymalną obsługę, przy jednoczesnym uproszczeniu swoich operacji i gospodarki produktowej.
Podukt ten zapewnia stałą, płynną zmianę biegów w każdych warunkach pogodowych i ochronę elementów przekładni, co przyczynia się do wydłużenia jej trwałości eksploatacyjnej i zapewnienia komfortu jazdy.
• W pełni syntetyczny płyn dopuszczony i licencjonowany przez GM.
• Doskonała ochrona przekładni i łożysk przed zużyciem, rdzą i korozją przyczynia się do przedłużenia trwałości eksploatacyjnej przekładni.
• Stabilne i zoptymalizowane właściwości cierne zapewniają cichą i płynną zmianę biegów przez cały okres eksploatacji pojazdu.
• Doskonała płynność w niskich temperaturach rozruchu i wysokich temperaturach pracy zapewnia sprawność pojazdu w każdych warunkach pogodowych.
• Niezrównana odporność na utlenianie i tworzenie się szlamu i osadów przyczynia się do długiej trwałości eksploatacyjnej płynu.
• Ograniczone straty płynu na wycieki dzięki skutecznym właściwościom przeciwpiennym i kompatybilności z materiałami uszczelniającymi.
ExxonMobil stosuje Mobil ATF Multi-Vehicle do napełniania serwisowego w szerokiej gamie automatycznych stopniowych skrzyń od 6 do 8-biegowych. Dotyczy to skrzyń biegów w pojazdach Acura, Audi, BMW, Chrysler, Citroën, Fiat, Ford, GM, Honda, Hyundai, Jaguar, Jeep, KIA, Land Rover, Mazda, Mini Cooper, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault , Saab, Subaru, Suzuki, Toyota, Volvo, Volkswagen…
Mobil ATF Multi-Vehicle zapewnia ochronę gwarancyjną dla pojazdów GM wymagających DEXRON®-VI, ponieważ w pełni spełnia lub przewyższa surowe wymagania GM DEXRON®-VI dla nowoczesnych przekładni. Nadaje się również do zastosowań wymagających poziomu wydajności DEXRON®-III lub DEXRON®-II.
Producent OEM Marka pojazdu | Produkt ten jest polecany przez ExxonMobil do stosowania tam, gdzie obowiązują następujące wymagania: |
Acura | Acura ATF-Z1 |
Aisin Warner | Aisin Warner JWS 3309 (T-IV) & JWS 3324 (WS), AW-1 |
American Motors Company / Mopar | American Motors ATF+3 (MS7176-E) |
Audi | Audi 5 HP LT71141 (ZF 5 HP 18FL/19FL/24A) |
Audi G 052-025-A2 | |
Audi G 053-025-A2 | |
Audi G 052-162-A1 A2 (ZF Lifeguard fluid 5, ZF No. S671 090 170) | |
Audi G 055-025 A2 (JWS 3309) | |
BMW | BMW JWS 3309 (T-IV) |
BMW LT71141(ZF 5 HP 18FL/19FL/24A) | |
BMW ZF 5HP18FL, 5HP24, 5HP30 | |
BMW 7045E | |
BMW LA2634 | |
BMW ETL-8072B | |
BMW MINI | |
CHRYSLER, Dodge, Jeep, RAM, Cherokee | MS 7176E |
Chrysler ATF+, ATF+2, ATF+3 | |
Chrysler/Dodge MOPAR AS 68 RC (T-IV), JWS 3309 | |
Chrysler/Dodge/Jeep 05127382AA | |
Chrysler/Dodge/Jeep 68043742AA | |
NAG 1 | |
Fiat | FIAT T-IV type, JWS 3309 (excluding CVT applications) |
Ford | Ford MERCON® |
Ford FNR5 | |
Ford ESP-M2C138-CJ | |
Ford ESP-M2C166-H | |
Ford WSS M2C922-A1 | |
Ford WSS M2C924-A | |
Ford XL-12 | |
Ford XT-2-QDX (M) | |
Ford XT-2-QSM (Syn) | |
Saturn | GM9986195 (Aisin AW, JWS 3309) |
GM | GM Type A Suffix A |
GM DEXRON®-II | |
GM DEXRON®-IID | |
GM DEXRON®-IIE | |
GM DEXRON®-IIIG | |
GM DEXRON®-IIIH | |
GM DEXRON®-VI | |
Honda | Honda ATF-Z1 (except in CVTs) |
Honda DW-1 | |
Hyundai/Kia | Hyundai/Kia SP-IV (00232-1904/04500-00115) |
Hyundai/Kia SP-IV M (SP4-M) | |
Hyundai/Kia SP-IV-RR | |
Hyundai/Kia SP-III | |
Hyundai/Kia Dex-II/ SP-II | |
Hyundai/Kia JWS 3314 | |
Hyundai/Kia NWS 9638 | |
Hyundai/Kia 040000C90SG | |
KIA ATF Red 1 | |
Isuzu | ISUZU BESCO ATF-II |
ISUZU BESCO ATF-III | |
ISUZU BESCO ATF SP | |
ISUZU SCS Fluid | |
ISUZU 08200-9001 | |
Jaguar | Jaguar ATF LT71141, ZF 5HP24 |
Jaguar ATF 3403 M115, ATF 3403-M115 | |
Jaguar JLM20238/ 20292 | |
Jaguar K17 | |
JASO | JASO M315 1A |
JASO M315 1A-LV | |
JASO M315 2A | |
JEEP | JEEP ATF+3 |
Lexus | Lexus JWS 3309 |
Mazda | Mazda ATF D-II |
Mazda ATF M-III / V | |
Mazda ATF FZ/F-1 | |
Mazda ATF S-1/N-1 | |
MAZDA ATF 3317 | |
MINI COOPER | MINI COOPER T-IV |
Mitsubishi | Mitsubishi Diaqueen SP-II/III |
Mitsubishi Diaqueen SK | |
Mitsubishi Diaqueen AW | |
Mitsubishi Diaqueen J2/3 | |
Nissan | Nissan Matic Fluid C |
Nissan Matic Fluid D | |
Nissan Matic Fluid J | |
Nissan Matic Fluid K | |
Nissan Matic Fluid S | |
Peugeot / Citroën | Peugeot ZF 4HP20 |
Peugeot/Citroen Z 000169756 | |
Peugeot/Citroen (PSA) AL4 | |
Porsche | Porsche T-IV (JWS 3309) |
Porsche ZF 5HP19FL, ZF 5HP20, LT71141 | |
Porsche ATF 3403-M115 | |
Porsche 000 043 205 09 | |
Porsche 999 917 547 00 (A2) | |
Porsche 000 043 205 28 | |
Porsche Z 000169756 | |
Renault | Renault Matic D2 |
Renault Samsung SATF-D | |
Saab | Saab T-IV (JWS 3309) |
Subaru | Subaru K0140Y0700 |
Subaru ATF 5AT | |
Subaru Dexron®-II | |
Subaru ATF, ATF HP | |
Suzuki | Suzuki ATF AW-1 |
Suzuki AT OIL 5D06 | |
Suzuki ATF 2326 | |
Suzuki ATF 2384K | |
Suzuki JWS 3309 | |
Suzuki ATF 3314 | |
Suzuki ATF 3317 | |
Toyota | Toyota ATF D-II |
Toyota ATF D-III | |
Toyota ATF T-III | |
Toyota ATF T-IV (JWS 3309) | |
Toyota ATF WS | |
Volvo | Volvo PN 1161521/ 1161621 |
Volvo PN 1161540/ 1161640 | |
Volvo PN 31256774/ 31256675 | |
Volvo 97340 | |
Volvo 97325 | |
Volvo 97335 | |
VW | VW G 052-162-A1/A2 / ZF Lifeguard fluid 5 |
VW G 055-025-A2 (JWS 3309) | |
VW 5 HP (ZF 5 HP 30/18FL, 30/19FL, 24A) | |
ZF | ZF 3 & 4 speed transmissions |
ZF TE-ML 05L | |
ZF TE-ML 21L | |
Allison | Allison C-3 & C-4 |
R. Bosch AS | TE-ML 09 |
CAT | CAT TO-2 |
Vickers | M2950-S, I-286-S |
Uwagi:
• Ważne jest, aby pamiętać, że odpowiedni producenci pojazdów lub przekładni nie ocenili tego produktu ani nie dopuścili go do tych zastosowań, z wyjątkiem przypadków podanych w rozdziale: Specyfikacje i dopuszczenia.
• Mobil ATF Multi-Vehicle nie powinien być używany w automatycznych skrzyniach biegów typu DCT.
• Dobra praktyka utrzymania pojazdów nakazuje sprawdzanie automatycznych skrzyń biegów pod względem prawidłowego poziomu płynów w regularnych odstępach czasu oraz spuszczanie i wymianę płynu w odstępach czasu zalecanych przez producenta. Niektórzy producenci zalecają częstsze wymiany płynu przekładniowego przy jeździe w trudnych warunkach, takich jakie występują przy dużym natężeniu ruchu, podczas upałów lub przy ciągnięciu przyczepy.
Dostępne opakowania: 1L, 4L, 20L, 208L
Produkt posiada następujące aprobaty: |
GM DEXRON VI |
Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji: |
JASO 1-A-LV-15 |
R. Bosch AS TE-ML 09 |