Mobil Delvac 1 ESP 5W40 jest zaawansowanym technologicznie syntetycznym olejem do silników wysokoprężnych w pojazdach użytkowych, który pomaga wydłużyć czas pracy silnika jednocześnie zapewniając możliwość wydłużonych przebiegów i ma działanie paliwooszczędne dla nowoczesnych silników pracujących w trudnych warunkach. Ten produkt został opracowany, aby zapewnić wyjątkową wydajność w nowoczesnych i starszych, wysokoobciążonych silnikach również tych które są wyposażone w systemy emisji spalin. Mobil Delvac 1 ESP 5W40 jest rekomendowany do szerokiej gamy wysokoobciążonych aplikacji i trudnych warunków pracy w pojazdach drogowych i maszynach roboczych pracujących w transporcie, przemyśle górniczym, przemyśle drzewnym, budownictwie i rolnictwie.
Doskonała wydajność oleju Mobil Delvac 1 ESP 5W40 jest efektem doskonałej współpracy pomiędzy czołowymi producentami sprzętu i zastosowaniem nowoczesnych technologii w środkach smarnych. Produkt spełnia lub przewyższa wymagania niektórych z ostatnich specyfikacji ACEA i API dla olejów do silników wysokoprężnych, jak również wymagań czołowych europejskich, amerykańskich i japońskich producentów silników.
Mobil Delvac 1 ESP 5W40 to doskonały środek smarny do smarowania nowoczesnych silników najnowszych generacji wyposażonych w systemy oczyszczania spalin. Został opracowany przez firmę ExxonMobil w celu utrzymania doskonałej stabilności oksydacyjnej, a jednocześnie zapewnienia wyjątkowej płynności w niskich temperaturach, dobrej pompowalności i płynnego rozruchu w niskiej temperaturze do -35° C. Właściwości te, w połączeniu z doskonałym pakietem dodatków zapewniających doskonałą ochronę przed zużyciem zapewniają długi czas pracy silnika. Formulacja z niską zawartością popiołu siarczanowego zapewnia ochronę systemów oczyszczania spalin w celu uzyskania lepszej powietrza. Zaawansowana czystość silnika zapobiega gromadzeniu się osadów i utrzymuje silnik jak nowy, zapewniając długą i wydajną pracę silnika.
Rekomendowany przez ExxonMobil do następujących zastosowań:
• Silniki najnowszych generacji oraz wysokoobciążone silniki wysokoprężne z turbosprężarką, systemem wtrysku bezpośredniego, systemami emisji spalin i z wszystkimi systemami oczyszczania spalin
• Pojazdy drogowe pracujące w warunkach wysokich prędkości/wysokich obciążeń oraz pojazdy pracujące w trybie jazdy miejskiej (start-stop)
• Maszyny robocze pracujące w warunkach wysokich obciążeń/niskich prędkości
• Urządzenia napędzane silnikami wysokoprężnymi amerykańskich i europejskich producentów OEM
• Wysokoobciążone silniki benzynowe oraz tabor mieszany
• Pojazdy chłodnie
Wymagania producentów OEM co do zastosowań oraz częstotliwość wymiany oleju dla Twojego pojazdu lub urządzenia podano w podręczniku obsługi.
Dostępne opakowania: 20L, 208L
Produkt ten został dopuszczony przez następujących producentów urządzeń:
Detroit Fluids Specification 93K218/ 93K222
MACK EOS-4.5
MTU Oil Category 2
Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji:
API CK-4/ CJ-4/ CI-4 PLUS/ CI-4/ CH-4/ SM/ SN
JASO DH-2
CATERPILLAR ECF-3
Cummins CES 20081/ CES 20086
ACEA E7/ E9