Mobil Delvac XHP ESP FE 5W30

Mobil mDelvac XHP ESP FE 5W30

 

Mobil Delvac XHP ESP FE 5W30 to wyjątkowo wysokowydajny olej do silników wysokoprężnych. Został on opracowany w celu zapewnienia wyjątkowej ochrony i potencjału oszczędności paliwa * w nowoczesnych, wysokowydajnych silnikach niskoemisyjnych stosowanych w trudnych warunkach drogowych.

Produkt ten został specjalnie zaprojektowany, aby spełniać najnowsze wymagania Volvo, Daimler, Detroit, Mack, Renault i Cummins dla ich najnowszych silników wysokoprężnych.

Zawiera on wysokiej jakości oleje bazowe, które zapewniają doskonałą płynność w niskich temperaturach, utrzymanie lepkości w wysokich temperaturach oraz kontrolę lotności. Oleje bazowe, system dodatków oraz obniżona lepkość filmu (HT / HS) przyczyniają się do poprawy oszczędności paliwa. Zaawansowany system dodatków został tak zaprojektowany, aby pomóc przedłużyć żywotność i utrzymać wydajność układów redukcji emisji, takich jak filtr cząstek stałych (DPF).

Mobil Delvac XHP ESP FE 5W30 – cechy i zalety

Wysokowydajne, niskoemisyjne silniki wysokoprężne znacznie zwiększają wymagania dotyczące olejów silnikowych. Mniejsza konstrukcja silnika, zastosowanie chłodnic międzystopniowych i turbosprężarek zwiększa mechaniczne i termiczne obciążenia smaru. Technologie silników o niskiej emisji, takie jak wyższe ciśnienie wtrysku paliwa wraz z opóźnionym rozrządem i urządzeniami do oczyszczania spalin, wymagają ulepszonych parametrów oleju. Dotyczy to takich obszarach jak: stabilność utleniania, rozpraszanie sadzy, lotność i kompatybilność z urządzeniami do oczyszczania spalin. Zaawansowana technologia zastosowana w Mobil Delvac XHP ESP FE 5W30 zapewnia wyjątkową wydajność i ochronę układów wydechowych wyposażonych w filtry cząstek stałych. 

 *Potencjalne oszczędności paliwa oszacowano na podstawie doświadczenia porównania tego oleju 5W30 z olejami 10W40 i 15W40.

Mobil Delvac XHP ESP FE 5W30 zastosowania zalecane przez ExxonMobil:
  • Ciężarówki i autobusy Volvo najnowszej generacji wymagające VDS-5 (silniki D13 Euro 6D)
  • Ciężarówki i autobusy Mercedes-Benz wymagające smarów MB-Approval 228.61 (Silniki OM 470 FE1 i OM 471 FE1, a także zastosowania terenowe dla silników OM 470, OM 471 i OM 473)
  • Ciężarówki i autobusy Renault wymagające RLD-5 (silniki DTi 13 Step-D)
  • Samochody ciężarowe i autobusy wymagające API FA-4
Mobil Delvac XHP ESP FE 5W30 – aprobaty

MB 228.61

VOLVO VDS-5

RENAULT TRUCKS RLD-5
MACK EOS-5
Specyfikacja płynów Detroit Detroit 93K223

Ten produkt spełnia lub przewyższa następujące wymagania:

API FA-4

Cummins CES 20087