Smar Mobil SHC™ Grease 462 PF idealny dla sektora spożywczego

Mobil SHC™ Grease 462 PF stanowi nową propozycję zastosowania dla przemysłu spożywczego,w ramach kompleksowego rozwiązania w zakresie smarowania.

Opracowany z myślą o możliwości incydentalnego kontaktu z żywnością

Mobil SHC Grease 462 PF posiada certyfikat NSF H1 jako smar dopuszczony do incydentalnego kontaktu z żywnością. Jest to produkt odpowiedni do zastosowania przy produkcji żywności koszernej, parwe i produkcji żywności zgodnej z muzułmańskimi przepisami halal.

Doskonała ochrona maszyn w temperaturze nawet do 240˚C

Mobil SHC™ Grease 462 PF zapewnia doskonałą ochronę łożysk w rolkach tekturnic w temperaturze do 240˚C, również w wilgotnym środowisku.

Kompleksowe rozwiązanie – od miejsca pochodzenia aż po gotowy produkt

Nasza oferta obejmująca pełen wachlarz środków smarnych, który osiągnąć wyższą wydajność produkcji, zwiększając jednocześnie poziom bezpieczeństwa i efektywność energetyczną*. Oprócz nowego smaru w naszym asortymencie znajdują się również:

  • Seria Mobil SHC™ Cibus – seria olejów hydraulicznych, sprężarkowych, przekładniowych i do smarowania łożysk. Posiada certyfikat NSF H1 zapewniający wzrost efektywności energetycznej* nawet o 3,6%.
  • Oleje do sprężarek chłodniczych z serii Mobil Gargoyle Arctic™ – oferta obejmująca oleje syntetyczne i mineralne do systemów pracujących na naturalnych czynnikach chłodniczych.

Smar Mobil SHC Grease 462 PF został zaprezentowany przez firmę ExxonMobil na targach Anuga FoodTec w marcu 2018 w Niemczech.

Więcej informacji o Mobil SHC Grease 462 PF oraz naszej bogatej ofercie dla sektora spożywczego można uzyskać, kontaktując się z naszym Działem Technicznym.

*Efektywność energetyczna odnosi się wyłącznie do działania w porównaniu z konwencjonalnymi (mineralnymi) olejami referencyjnymi o tej samej klasie lepkości przy zastosowaniach w systemach obiegowych i przekładniach. Zastosowana tu technologia umożliwia podniesienie sprawności energetycznej nawet o 3,6% w porównaniu do wartości referencyjnych przy testach w przekładni ślimakowej w kontrolowanych warunkach. Poprawa efektywności zależy od warunków operacyjnych i zastosowania.