Mobil Delvac XHP ESP 10W40

Mobil Delvac XHP ESP 10W40

Mobil Delvac XHP ESP 10W40 jest to bardzo wysokiej jakości olej syntetyczny do silników Diesla. Został zaprojektowany, aby zapewnić smarowanie nowoczesnych, wysokowydajnych i niskoemisyjnych silników pracujących w trudnych warunkach. Zastosowane w tym oleju silnikowym wysokiej jakości oleje bazowe zapewniają doskonałą płynność w niskich temperaturach, utrzymanie lepkości w temperaturach wysokich oraz kontrolę lotności. Nowy, zaawansowany pakiet dodatków dobrano tak, aby przedłużyć trwałość silników i utrzymać sprawność systemów redukcji emisji spalin, w tym filtra cząstek stałych (DPF). Specyfikacje i dopuszczenia wskazują na przeznaczenie Mobil Delvac XHP ESP 10W40 do stosowania także we flotach o mieszanym parku silników.

Mobil Delvac XHP ESP 10W40 – właściwości i zalety

Silniki wysokiej mocy o niskiej emisji spalin wymagają dużo więcej od olejów silnikowych. Nowe konstrukcje silnika oraz stosowanie chłodnic pośrednich i turbosprężarek zwiększają obciążenia termiczne olejów. Zarówno technologie silników niskoemisyjnych, np. podwyższenie ciśnienia wtrysku paliwa, opóźnienie rozrządu, jaki i urządzenia oczyszczania spalin, wymagają wysokiej jakości olejów. Muszą posiadać lepszą odporności na utlenianie, oczyszczanie się z sadzy, mniejszą lotności i kompatybilność z urządzeniami do oczyszczania spalin. Jego zaawansowana technologia zapewnia wyjątkowe osiągi silnika, rzadkie wymiany i ochronę układów wydechowych, także wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF).

Mobil Delvac XHP ESP 10W40 – zastosowania
  • Silniki wysokoprężne do pracy w trudnych warunkach, w tym w nowoczesnych, niskoemisyjnych pojazdach Euro V/VI, technologie użytkowe, np. filtr cząstek stałych (DPF, Diesel Particulate Filter), selektywna redukcja katalityczna (SCR, Selective Catalytic Reduction), układ ciągle regenerującego się filtra (CRT, Continuously Regenerating Traps), utleniający reaktor katalityczny (DOC, Diesel Oxidation Catalysts) oraz recyrkulacja spalin (EGR, Exhaust Gas Recirculation)
  • Silniki wysokoprężne w pracy w trudnych warunkach, w których stosuje się oleje napędowe o niskiej zawartości siarki i paliwa typu biodiesel.
  • Sprzęt zasilany wolnossącymi silnikami Diesla oraz silnikami Diesla z turbo-doładowaniem
  • Pojazdy drogowe na krótkie i długie dystanse oraz autobusy
  • Pojazdy specjalne wykorzystywane w przemyśle górniczym, budownictwie oraz maszyny rolnicze
Mobil Delvac XHP ESP 10W40 – specyfikacje i dopuszczenia
spełnia lub przewyższa wymagania:
ACEA E9/E7/E6/E4X
API CJ-4/ CI-4 Plus/ CI-4X
JASO DH-2X
DAF Extended DrainX
Cummins CES 20081X
CAT ECF-3X
Isuzu DEO (w/DPD Equipped Vehicles)
X
został dopuszczony przez następujących producentów urządzeń:
Mack EO-O Premium PlusX
MAN M 3477/ M 3575/ M 3271-1X
MTU Oil Category 3.1X
Volvo VDS-4/ VDS-3X
Renault Truck RLD-3/ RLD-2X
Deutz DQC IV-10 LAX
Scania Low AshX
Voith Retarder Oil Class B
X
Kamaz Euro-3,-4 & -5 engines
X
ExxonMobil zaleca olej Mobil Delvac XHP ESP 10W40 do zastosowań wymagających:
Renault Trucks RXD/ RGD