SmarT Plus - Autoryzowany dystrybutor środków smarnych Mobil

Aktualności

ABT i Mobil 1 - partnerska wspólpraca

Obie firmy posiadają bogatą wspólną historię dzięki czemu potrafili stworzyć doskonałe partnerstwo i właśnie dlatego ABT zaleca olej Mobil 1 we wszystkich swoich samochodach wyczynowych. W roku 2012 firmy ABT Sportsline ...>> więcej

Alfabet oszczędnej jazdy, czyli jak wydawać mniej na paliwo?

Według złośliwych o eco-drivingu zostało napisane już niemal wszystko. Teraz wystarczy usiąść wygodnie za kierownicą i zacząć stosować proste zasady, które nie muszą oznaczać braku przyjemności z jazdy. Szukanie oszczę...>> więcej

Red Bull Racing i ExxonMobil

Od 1 stycznia 2017 roku ExxonMobil stanie się oficjalnie Partnerem Technologicznym zespołu Red Bull Racing Formuła. Od tego momentu zostanie jedynym dostawcą wysokowydajnych paliw oraz środków smarnych dla tego zespołu. Od przys...>> więcej

Mobil 1 Workshop - Program dla warsztatów

   Jeśli jesteś właścicielem warsztatu i chcesz odnowić lub zmienić wizerunek swojego serwisu skorzystaj ze specjalnej oferty przygotowanej przez firmę ExxonMobil i SmarT Plus. >> więcej

Czy wiesz że?

Produkty Mobil zostały aż sześciokrotnie wyróżnione złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Poznańskich.

Narzędzie doboru oleju

Jeśli potrzebujesz pomocy w doborze odpowiedniego oleju lub szukasz odpowiedniego oleju dla Twojego samochodu osobowego, dostawczego czy ciężarowego, to narzędzie pomoże Ci znaleźć odpowiedni olej na podstawie podanych przez Ciebie danych.

Narzędzie doboru oleju.

looble
looble

Red Bull Racing i ExxonMobil

Od 1 stycznia 2017 roku ExxonMobil stanie się oficjalnie Partnerem Technologicznym zespołu Red Bull Racing Formuła. Od tego momentu zostanie jedynym dostawcą wysokowydajnych paliw oraz środków smarnych dla tego zespołu. Od przyszłego sezonu logo Mobil 1 - oleje i smary oraz, logo Esso - jako marka paliwowa, znajdą się na bolidach oraz ubraniach kierowców zespołu Red Bull Racing.

Red Bull Racing jest jednym z najbardziej utytułowanych zespołów w najnowszej historii Formuły 1. W ciągu ostatnich 12 lat wygrał 52 wyścigi Grand Prix oraz czterokrotnie zdobył tytuł Mistrzów Świata kierowców oraz konstruktorów. Team ten posiada najmłodszą grupę fanów spośród wszystkich zespołów Formuły 1 dzięki temu, że wykorzystują nowe, wyjątkowe i niekonwencjonalne sposoby kontaktu.

"Red Bull Racing zapewnia dynamiczną platformę do zaprezentowania naszych najbardziej zaawansowanych technologicznie olejów i paliw," powiedział Matt Bergeron, wiceprezes marketingu ExxonMobil. "Jesteśmy zachwyceni możliwością budowania relacji z doskonałymi, młodymi kierowcami Red Bulla, którzy ugruntowują swoją pozycję jako silni konkurenci w zawodach i są wstanie zaprezentować nasze marki nowym pokoleniom konsumentów".

ExxonMobil partnerem technologicznym Mobil 1

    Sezon 2017 dla Formuły 1 zapowiada się wyjątkowo. Przez wielu są one uważane za najważniejsze zawody w światowym sporcie motorowym. Dążeniem organizatorów jest zwiększenie liczby fanów - obecnie jest ich ok. 1,5 miliarda w 170 krajach. Będą też nowe samochody, których celem będzie zwiększenie szybkości oraz atrakcyjności wyścigów, przy jednoczesnym silnym nacisku kierowców i zespołów na zachowanie bezpieczeństwa.

    "Przeprowadziliśmy obszerny przegląd naszej oferty sponsorskiej, aby upewnić się, że jest ona zgodna z naszą strategią biznesową i planami rozwoju", powiedział Kai Decker, manager ds. sportów motorowych i sponsoringu ExxonMobil. "W wyniki restrukturyzacji do naszego portfela włączono sponsoring koszykówki ligi NBA, odnowiono współpracę z zespołem Stewart-Haas Racing NASCAR, a teraz rozpoczęto nowy rozdział -  sponsoring teamu Red Bull Racing w Formule 1. W tym nowym zestawieniu będziemy mogli znacznie rozszerzyć zasięg wśród naszej grupy docelowej na głównych rynkach oraz globalnie".

    W ciągu najbliższych kilku miesięcy będziemy na bieżąco dzielić się informacjami dotyczącymi tej współpracy oraz samymi wyścigami.

Linia